Wydawnictwo SGGW
PANEL KLIENTA
zaloguj się
znajdź
wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
pzejdź do koszyka
Aby korzystać ze schowka,
musisz się zalogować.
pzejdź do schowka
Media relations w sektorze rolno-spożywczym
propozycja

Media relations w sektorze rolno-spożywczym

Jaska Ewa (red.), Szczykutowicz Anita (red.)

do koszyka
cena: 25,00 zł
sprawdź koszty przesyłki
jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości...
...dodaj go do schowka
poleć znajomemu
wydawnictwo: Wydawnictwo SGGW
oprawa miękka
format: B-5
EAN: 9788375833812
ISBN: 978-83-7583-381-2
Jeszcze nie oceniano tej pozycji.
Twoja ocena:
Oceń pozycję:

180 s., wrzesień 2012

Spis treści
Dr Marek Sawicki – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Prof. dr hab. Wiesław Bielawski – Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Wstęp – Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz

Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY

Maciej Mrozowski
Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach ... 11
Building Relationships with the Media in the Network Society – an Opera in Two Acts

Franciszek Kampka
Wiarygodność a ryzyko w media relations ... 24
Reliability and Risk in Media Relations

Jacek A. Żurawski
Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji ... 34
Media Advertising and the Unfair Competition Law

Stanisław Jędrzejewski
Media publiczne a nowe media ... 48
Public Media and New Media

Ewa Jaska
Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego ... 61
Media Relations in Local Government Units

Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO
Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR

Anita Szczykutowicz
Promocja polskiej żywności w mediach – Program Poznaj Dobrą Żywność ... 75
Promotion of Polish Food in the Media – Try Fine Food Programme

Monika Świątkowska
Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności ... 85
New Forms of Marketing Communication in the Food Market

Tadeusz Skoczek
ACTA, GMO, Slow Food – nowe przykłady relacji medialnych ... 96
ACTA, GM, Slow Food – New Examples of Media Coverage

Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR
Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION

Anna Parzonko
Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym ... 119
The Role of Information in Local Development

Mariusz Kosieradzki
Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej – stan i perspektywy ... 128
Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television
– the Current Status and Perspectives

Krystyna Krzyżanowska
Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym ... 136
The Sources of Agricultural Information in Public Perception

Agnieszka Werenowska
Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów ... 147
Recognition of Television Programs on Agriculture among Students
Osoby zainteresowane tą pozycją kupowały również:
więcej
Zobacz także
Dokumentacja logistyczna - uwarunkowania techniczno-organizacyjne i ekonomiczne
Zbiór zadań z ekonomii z rozwiązaniami
Ekonomia matematyczna. Teoria Przykłady Zadania
Rynek pracy na obszarach wiejskich Mazowsza – perspektywa gender
Podstawy zarządzania. Studia przypadków i inne ćwiczenia aktywizujące
60 lat WNE - Absolwenci 1955-2012
60 lat WNE - Księga jubileuszowa 1953-2013
NEWSLETTER
Aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach Wydawnictwa, wpisz się na listę:
>
WYDAWNICTWO
SZKOŁY GŁÓWNEJ GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO
W WARSZAWIE

ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
(budynek nr 2 - stary Ursynów)

e-mail: wydawnictwo@sggw.pl

więcej »
opracowanie Prekursor